Back home

20 mei 2017 - Voorhout, Nederland

We zijn weer thuis! Helaas....

Nouja, het is natuurlijk altijd wel lekker om weer thuis te komen.. maar het is toch jammer dat deze prachtige vakantie er op zit!

Vrijdag 19-05 zouden we om 15.00 uur vliegen vanuit San Diego. We konden 's ochtends dus lekker rustig aan doen. Na een ontbijtje bij de Panera Bread liepen we in een mall vlak bij het hotel plotseling tegen de sportwinkel aan waar Merijn al de hele vakantie al naar op zoek was. NBA-jersey's van spelers die niet langer bij die club spelen tegen spotprijsjes. Nog even snel contact met wat mensen van de basketball en inslaan maar!

Daarna was het tijd om naar het vliegveld te gaan. Het inleveren van de auto en het inchecken ging allemaal heel soepel. Dus we waren ruim op tijd door de douane. Nog even wat eten en dan naar de gate, want we kunnen gaan boarden. Byebye California, we'll miss you. Via een vlucht van 3 uur vliegen we eerst naar Mineapolis, waar we vrijwel direct weer het volgende vliegtuig in kunnen naar Amsterdam. Toch wel lekker dat we geen eeuwigheid hoeven te wachten deze keer. Na een relaxte vlucht, waarin we beide in ieder geval eventjes geslapen hebben, staan we om 13.00 uur weer op Nederlandse bodem.

Het was een fantastische vakantie!!